Re: [LINUX:3886] dialup

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Fri, 02 Jan 1998 09:14:46 +0200

sanirim ppp modu yok degil de sadece terminal windowa bir secenek olarak
gelmiyor.
cunku PPP yada SLIP turevleri olarak baglanmaniz olasi degilmi?
bu arada linuxta bir terminal programi ile baglanamazsiniz
PPP session acildigini anlayan bir dialer kullanmaniz gerekiyor.
ben DIP kullaniyorum.
bir script var elimde.
ayrica redhat kullaniyor iseniz
X altinda redhat in bir control paneli ve network control tool u var
orada bir PPP interface yaratip istediginiz zaman active yaparak
baglanabilir istediginizde inactive yaparak baglantiyi kesebilirsiniz.
ancak text modda ve redhat disinda ben dip i oneririm.
ben aslinda redhat te de dip kullaniyorum.
linux unuzda dip yoksa ilk once kurmaniz gerekiyor.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd