Re: [LINUX:3881] BOOT

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Thu, 01 Jan 1998 13:54:01 +0200

slackware nin iki installation disketini kullanarak # promptuna
dusebiliyorsunuz.
bundan sonra
mount
ve gerisi bildiginiz gibi.

ayrica redhat te de
Boot:

gelince
rescure yazarsaniz. gerekli kernel modulleri yuklendikten sonra
gene
#
gelir
ve gene mount
ve lilo installation

bu arada kullandiginiz linux u soyleseydiniz daha yararli olunabilirdi.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd