Re: [LINUX:3867] Re: Root ve W95

Deger Cenk Erdil (degere@yeditepe.edu.tr)
Wed, 31 Dec 1997 16:03:03 +0200 (EET)

kok (/) dizinini samba uzerinden paylatiracaksiniz, sonra da w95'ten "map
network drive" islemini gerceklestireceksiniz. bu konu ile ilgili smb.conf
dosyasinda dikkat etmeniz (ya da degistirmeniz) gereken secenekler:

directory mode
create mode
follow symbolic links
allow hosts
admin users
writable
guest ok
browsable
hide dot files
write list
case sensitive
short preserve case
preserve case
dont descend
lock directory
share modes

bu seceneklere bir bakin isterseniz. ya da daha konuya ozel sorulariniz
olursa yardimci olabilirim.

"man smb.conf" size yardimci olur.
testparm komutu ile bu seceneklerin su anki degerlerini gorebilirsiniz.

bir de aklima geldi: eger paylasim isminin sonuna $ karakterini
eklerseniz, ismini bilmeden o paylastirilmis kaynagi sizden baskasi
goremez. ne gusel di mi? :))

iyi calismalar.

- dce.
- http://www.linux.org.tr -- Ekodinamik bir Aaalet.