Re: [LINUX:3842] CHIP Linux cd

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Wed, 31 Dec 1997 15:24:24 +0300 (MEST)

On Tue, 30 Dec 1997, Tuncel Mutlu - TMU wrote:

> Yeni CHIP dergisinde RedHat Linux yazan bi cd var. RedHat'i pek bilmem.
> Acaba bilen arkadaslar bakip ise yarip yaramadigi (yani cd olarak)
> soyleyebilirler mi ?

CHIP dergisinin verdigi Redhat 4.2, yani biraz eski. Bunun yaninda
nedenini cozemedigim bir durum var, o da dergideki yazida Debian kurulumu
anlatiliyor, ama CD icinde Redhat var. Ingilizce bilmeyen ve CD'de bos
gelen /doc dizinini oku(ya)mayanlar biraz zorlanabilirler.

Makale tercume edilmis ve bir iki yerde bilgi hatalari mevcut. Yazida
verilen Linux sitelerinin hepsi yurtdisina bakiyor, Redhat kurulumu
hakkinda en kucuk bir bilgiye rastlamadim.

Yine de sansinizi denemeye deger..

-gorkem