Re: [LINUX:3859] Root ve W95

Guven Demir (guven@compclub.itu.edu.tr)
Wed, 31 Dec 1997 13:47:23 +0200 (EET)

On Wed, 31 Dec 1997, Imran Geriskovan wrote:

> Selamlar,
>
> Root ve W95 arasinda na alaka var diyeceksiniz ama asagida soracagim sorudan
> sonra insallah alaka kurup kuramayacagim ortaya cikacak.
>
> Sorum su:
>
> Samba kurulu bir Linux makinaya W95 makinadan root olarak baglanip (Telneti
> kastetmiyorum. Samba sayesinde W95 ten Linux makinanin tumunu map etmeyi
> kasdediyorum.) dosya yonetimi (root un silip yerini degistirebilecegi
> dosyalar, dizinler uzerinde islem), konfigurasyon dosyalari duzenlemesi gibi
> isleri yapabilirmiyim?

symbolic link yapmak, chown, chmod, mknod gibi isleri ancak telnet ile
yapabilirsiniz herhalde. ornegin bir user'in directorysini move etseniz,
permisionlarini ayarlamak icin telnet'e ihtiyaciniz olur herhalde. hersey
herhaldeli oldu biraz, kusura bakmayin.

Guven Demir.

Email: guven@compclub.itu.edu.tr
HTTP : www.compclub.itu.edu.tr/~guven