Re: [LINUX:3847] Re: CHIP Linux cd

Erdal Guner (guner@homemail.com)
Tue, 30 Dec 1997 23:26:59 +0000

Sevgili Cuneyt,
dosyalarin DOS formatinda olmasi calismasini engellemez. RPM,eger dosya
rpm ise herseyi headerindan okur ve de ne oldugunu anlar.Aksi takdirde
DOS uzerinden linux install edemezdin. Burada tek dusunulmesi gereken
linkler olabilirdi ama onlarda bir problem cikarmiyor. Ben hep RH'i
harddiskten install ettim.CDye baktim bana sorunsuz gorundu.

Gorusmek uzere
Erdal Guner