Re: [LINUX:3849] Re: KDE

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Tue, 30 Dec 1997 21:33:50 +0000

Metin Mustafa Akgun wrote:

> Gnome un adresi hakkında bilgi verirmisin ayrıca sana göre neden çözüm
> olduğundan da bahsedersen sevinirim.kde de wm den öte birşey değilmi?

Evet KDE gercekten de standart WM'den bir adim onde...

Mantalite olarak Motif 2.0, CDE ile benzerlikleri var... Ama asil amac,
desktop uzerinde uygulamalar arasinda uyumlulugu saglamakla basliyor...
KDE kendi uygulama suitiyle geliyor.. Bunlar arasinda da uyum oldukca
fazla....

Mesela en hos ozelliklerden birisi su, siz, bir ftp URL'inde gorulen bir
ikonu filemanager penceresinden cekip, masaustune koyabiliyorsunuz. Alet
bunun uzerine ftp download baslatiyor.. falan filan...

Bence, klasik X uzerine olukca fazla sey koyuyor... Kurulmasi ve tekrar
silinmesi hic zor degil... Denenmesini siddetle tavsiye ederim...

--
B.C.
=={:{)*