Re: [LINUX:3804] Re: Slackware in acigi ...

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Sat, 27 Dec 1997 13:04:09 +0200 (EET)

On Fri, 26 Dec 1997, Murat Arslan wrote:

> [...]
> diye baSka bir Linux kurmak, sence ne gibi bir sonuC doGurur ?
>
> "Eger biraz tanIyorsan linuxu root olmak icin hic ugrasmana gerek yok"
> lafini ise dusunulmeden edilmis bir laf olarak aliyorum, slackware'e
> tas atiyosun, ama slackware'de root olman icin linux bilmen gerek
> diyorsun. Sen illa root olmak istiyorsan, seni birak slackware, rh, debian,
> kisaca kimse engelleyemez.

> Hehehe.. Bunun nesi sana mantik disi geliyor ? /etc/passwd dosyasinda
> entrysi olmayan bir adam eGer utmp'de gozukurse, sence nolur, bi saksIyI

Hocam tamam sen haklIsIn da.. userdel userini sileceGin kiSiyi
killeyebilmesi lazIm diye dUSUnUyorum ben. Yani ben o kiSiyi silmek
istedikten sonra userdel komutuna da ihtiyacIm yok aslInda. Sadece
kolaylIk olsun diye kullanIyoruz. KolaylIksa hani o da olsa fena olmazdI
dimi :)

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.