Re: [LINUX:3799] pine ve POP3/IMAP

Murat Arslan (arslanm@star.com.tr)
Fri, 26 Dec 1997 18:44:02 +0000 (GMT)

On Fri, 26 Dec 1997, Orhan Gokcol wrote:

> Herkese merhaba,

Merhaba,

> Pine (3.95) ile bir POP3 (veya IMAP4) server uzerinden mailleri almak
> mumkun mu acaba? Biryerlerde mumkun oldugunu okudugumu
> hatirliyorum ama su an bu bilgiyi bulamadim..

Evet mumkun, Ana menuye girdiGinizde S tuSuyla Setup'a C tuSuyla da
Config'e girin..

ASaGIdaki "inbox-path" deGerini mektupLarInIzI okumak istediGiniz
adrese eSitLeyin.. Ornek:

inbox-path = {111.222.333.444}inbox

Bu Imap ile mektuplarInIzI okumanIzI saGLar,

Pop3 kullanmak istiyorsanIz adresin sonuna /pop3 koymaLIsInIz, meseLa:

inbox-path = {111.222.333.444/pop3}inbox

Ancak Imap4 kullanmanizi tavsiye ederim, once mektuplarin "header"larini
sisteminize indirir (From, To, Subject, Data Length, etc.), okumak
istiyorsanIz "text" kismini indirir, istemiyorsaniz silersiniz. Pop3 ise
ne var ne yok hepsini alir, datasi buyuk istemediginiz dosyalarda
karambolde gelir yani..

> Orhan Gökçöl - gokcol@istanbul.edu.tr

Murat Arslan <arslanm@star.com.tr>
Fingerprint A49E 5EA1 EDA7 B62B E66C 1B7C 6F77 4213