Re: [LINUX:3778] (no subject)

A.Gurcan Ozturk[Crazy] (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Thu, 25 Dec 1997 19:17:42 +0300 (EET)

Selam,
Kernel derleme icin

http://prometheusc.sci.ege.edu.tr/linux/

altinda birkac Turkce aciklama var.Kernel derlemeyi bilen arkadaslardan
bunlari degerlendirmelerini isteyebilir miyim?

Sayin Hamiyet Uykusuz;
sizde bu dosyalari bir fikir edinme amaciyla okuyun.

* Politikacilar gibi davranmak istemem ama;
O yazilardan dolayi sistemlerinizde ya da makinanizda olusacak fiziksel
problemlerden sorumlu olmayacagimi belirtirim.Yapmak size kalan birsey:)
(Kendimi de korumaliyim degil mi?)

A.Gurcan Ozturk[Crazy]
Ege University
Faculty of Science