Re: [LINUX:3760] Re:

A.Gurcan Ozturk[Crazy] (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Thu, 25 Dec 1997 11:07:45 +0300 (EET)

Selam,
Umarim siz yanlis yazmissinizdir ya da ben yanlis okuyorumdur.1.5 MB?
Ben bir keresinde 4 MB ramli bir 486sx e kurmaya calistim ancak root
disketi mountlama sirasinda aldigim uyari

"Out of Memory" idi.siz henuz bunu bile alamadiginiza gore oldukca
yetersiz olmali:))

A.Gurcan Ozturk[Crazy]
Ege University
Faculty of Science