Re: Linux ve java

Cüneyt YILMAZ (cu@reborn.com)
Wed, 24 Dec 1997 16:04:49 +0200

Merhaba abi,
Biraz arastirinca Free Builder adinda bi projeyle karsilastim,
gonullu bir grup GPL altinda bir IDE gelistiriyorlarmis.
100% pure java olsa da asil test platformu Linux.
http://195.89.12.242/~ivo/FreeBuilder/FreeBuilder.html
Hem programciya, hem b-tester'a hem de diger comment'lere
ihtiyaclari var. Java biliyorsaniz, lutfen yardim edin.
Standard JDK kullanmamin hicbir esprisi olmazdi, o zaman
linux, nt ya da solaris'de acarim bir text editor, diger tarafta
derlerim digerinde de calistiririm. Ne anladim bu ...
Ayrica arastirirkan Source Navigator diye bisiile karsilastim
http://www.cygnus.com/product/source-nav.html
C++, Java, Fortran ve Tcl icin bir yardimci, tavsiye ederim
Saygilar,
Cuneyt

Onur Tolga SEHITOGLU wrote:

> Benim bildigim birtek specTcl var ama hicbir integrated ozelligi
> yok. Yani sen GUI'yi tasarlayip gerisini standardt JDK ile
> hallediyorsun. Istediginin cok azi ama belki ilerde
> JavaStudio gibi birseyleri Linux icin yazarlar.

You can also contact me at:
mailto:netlearn@ceng.metu.edu.tr (NLI project related)
http://www.ceng.metu.edu.tr/~netlearn/ (NLI project main Web page)
When you kill a man, you're a murderor...
When you kill many, you're a conqueror...