Re: [LINUX:3727] Linux/WinNT

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Wed, 24 Dec 1997 11:13:50 +0200 (EET)

On Wed, 24 Dec 1997 BAYKAL%TRDICLE@vm.ege.edu.tr wrote:

> Selamlar,
> Yeni aldigimiz IBM server (32mb ram,2gb scsi disk,pentium pro) uzerine
> Linux ve NT yi birlikte kurmak istiyorum,NT daha gelmedigi icin once Linux
> kurmak istiyorum.(Linux da hic tecrubem yok, Linux-NT nasil dokumanini
> okudum),bu konuda (Linux+NT birlikte ayni disk uzerinde bulunmasi)
> problem yasayan oldumu. iyi calismalar,

Bir kez denemiStim. O dUSUncede olmadan. ikinci partitionunda linux olan
bir diskin 1. partitionuna Windows NT Workstation 4.0 kurmuStum. Lilo uCar
diye bekliyordum ama uCmadI. NT ve Linux beraber CalISIyordu. Daha
sonradan Linux'u sildim. NT kullanIlIyordu CUnkU.
Yani sorun yok.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.