Re: [LINUX:3712] Staroffice 4.0

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 23 Dec 1997 17:05:09 +0200 (EET)

On Tue, 23 Dec 1997, Baris Cenberci wrote:

> Staroffice 4.0 cikmis... Linux icin betasi var.. Statik, motif de
> kullanmiyor artik... Hatta ve hatta yekten, desktop utility olarak bile
> kullanilabilir sekilde..
>
> 3.0 gibi bir cok formati destekliyor... Yani M$ Word 6.0 formatinda
> okuma/yazma falan yapiyor... (Ayrica excel vs..) Web integrasyonu
> yüksek..
>
> Simdi bir baska iyi yan... Türkce konusunda oldukca becerikli... WYSIWYG
> Turkce mevcut... (Bir screenshot ekte...) Ama henuz Turkce printout
> almayi basaramadim.. (Bu arada, elinde, hic, Turkce Postscript font olan
> [...]

Baris Usta baksana bu star ofis dediGin 40 MB kusur olan programmi??!!!
Bu arada sanirim inet-97 CD de vardi ama ne yazik ki hataliydi..:(( tar da
veya zipte hata vardi sanirim....
Bu arada Geli$tirme dili C mi(X Windows iCin TCL filan diyorlardi ama!!)
??!!! Turkiyede Linux Uzerinde program geli$tiren varmi??!!!
Yada program geli$tirmek iCin neler yapabiliriz gurup filan varmi?????

Sevgi ve Selamlar..
Devrim Seral
GUTEF LinuX System Admin.