Re: [LINUX:3699] Omer bey

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Mon, 22 Dec 1997 18:09:34 +0200

linux a yeni yeni asina olmaya baslayan biri icin tavsiyem bir
laboratuvar ortami yaratmak yani su anki sisteminizden bagimsiz bir PC
ye linux yukleyin sonra onunda icine katilacagi gene deneme amacli bir
LAN kurun
sonra routingleri falan ayarlayin.
boylece adim adim ilerleyerek daha saglam bilgilere erisebilirsiniz.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd