Re: [LINUX:3664] EThernet karti????

Serkan AKCIN (serkan@Eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Fri, 19 Dec 1997 14:23:12 +0200 (EET)

eger windows altinda tam olarak calisip linux'da calismiyorsa buyuk bir
terslik var demektir.Genelde tam tersi olur..

lilo.conf dosyana win95 altinda gordugun irq ayarlarini asagidaki satira
benzer bicime donusturerek yaz.
yanliz bu ekleyecegin satir dosyanin sonuna dogru degil hemen
boot=/dev/hdx gibin bir satirin altina eklenmeli.(En sonda ise dikkate
almaz!!)

append="ether=3,0x340,eth0"

gibisinden bir sey.Kolay gelsin.

Saygilar,