Re: [LINUX:3630] Re: Gateway

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Wed, 17 Dec 1997 17:57:31 +0200 (EET)

On Wed, 17 Dec 1997, Giray Devlet wrote:

> routed veya gated gibi bir$ey mi cali$tiryorsun?
Hocam gated ne iSe yarIyor? Linux de en azIndan Slackware de bOyle birSey
gelmiyor default olarak.. GeCen gUn bi subnet'i araya bir linux koyarak
iki tarafa da kullandIrmaya CalIStIm. Tabi olmadI. Zannediyorum iki
taraftaki makineleri de "route add -host .... " filan diye tanImlamam
gerekiyordu.. Acaba bu iSi gated filan mI yapar diye merak ettim..
Tabi olmayInca baSka bir subnet daha kullanIp routing yaptIrdIm linux'e..
Fazladan 32 ip kullandIm yani boSu boSuna..
Caresi? gated? Veya baSka birSey?

> gd

---
SaygIlar, Sevgiler