Re: [LINUX:3606] Re: X veya menu based bir sniffer programi var mi???

ARiF UYSAL (uysal@ee.gannon.edu)
Mon, 15 Dec 1997 14:05:57 -0500 (EST)

www.gamelan.com da.. dogru hatirloyorsam, internet- networking dali
altinda.. Monitor ing icin Java ile yapilmis bir program var. Source kodu
olmasi lazimdi. Istediginin hepsi olmayabilir ama buyuk bir kismini
yapabiliyordu.. Bir bakin derim. Ayrica GUI di ;)) Neyse, ben final
calismalarima geri doneyim. Kolay gelsin.
ARiF