Re: [LINUX:3563] Re: console login ve mail

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Fri, 12 Dec 1997 14:24:34 +0200 (EET)

On Thu, 11 Dec 1997, Kutsal Berberoglu wrote:

> [...]
Ya da
/etc/login.access dosyasIna
-:ALL EXCEPT root berk:tty1 tty2 tty3 tty4 tty5 tty6
yazarsan belirttiGin tty lerden root ve berk isimli kullanIcIlardan
baSkasI giremez. O tty lerin yerine belirli bir kiSinin belirli bir
adresten girmesini istemiyorsan adres te yazabilirsin..

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.