Re: [LINUX:3524] Re: ufacik bir soru

Wolverine (kereme@ata.cs.hun.edu.tr)
Wed, 10 Dec 1997 19:08:09 +0200 (EET)

Bu denilen olayi bir kac gundur bende yasiyorum. ftp.lnux.org.tr'dan
TURKUAZ' cekmek icin bir haftadir ugrasiyorum fakat tamamen rastgele
zamanlarda kesiliyor.

Sana ncftp programini onerecegim. Bu program ftp deki dosyalara bakar ve
sende olamayan dosyalari ceker. Fakat tek kusuru sudur: Eger bir dosya
cekiyorken (boyu 10 Kb olsun) 4 Kb2De kesilirse bir sonraki cek emrinde
bu dosya zaten oldugu icin almaz. Yani tam bu arada kalan dosyalari manual
oalrak cekemn gerekir. ncftp linux isletim sisteminde calisir.

Kendinize iyi bakin...

Kerem ERZURUMLU
H.U Bilgisayar Bilimleri
Muhendisligi Ogrencisi