Re: [LINUX:3517] Re: lilo

Ilker M. Manap (ilker@cs.kou.edu.tr)
Wed, 10 Dec 1997 13:45:51 +0200 (EET)

Bu durum diskin LBA ya da NORMAL modda olmasindan kaynaklaniyor.

Eger linux kurdugunuz sirada disk LBA modunda tanitilmissa , daha sonra da
LBA kalmasi gerekir (ayni durum NORMAL icinde gecerli) . Ikinci bir
disk takip autodetect yaptiginizda, eger diskin modunu eski mod
secmezseniz Linux Loader yuklenirken LI deyip kaliyor.

Diskin tanimlamasindan LBA ise NORMAL , NORMAL ise LBA yapip deneyin.

Sevgiler , saygilar

Ilker Manap
ilker@cs.kou.edu.tr