Re: [LINUX:3514] lilo

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Tue, 9 Dec 1997 14:00:28 +0200 (EET)

On Tue, 9 Dec 1997, Sadi Evren Seker wrote:
> selam
> bundan onceki iki soruma hic bir cevap gelmemesini(1 kisi haric)
> umursamiyarak 3.
> sorunumu yaziyorum
> linuxun slackware versionunu yukluyorum (ayni anda windows nt olan bir
> makinede partition olusturarak) ilk 1 hafta gayet duzgun calisan linux
> sonraki acilislarda li diyor lo demiyor yani lilo da takiliyor (tabii
> winnt yi kullanmamda mumkun olmadigi icin pek cok seyi
> kaybediyorum).
Selamlar,

Slackware kuruluken boot diketi hazirlatirdi eskiden hala yapiyorsa, ve
siz de o disketi yarattiysaniz onla acip en azindan linux kismina
ulasabilirsiniz. sonra o disketteki liloyu tekrar install edip NT'yi de
gorursunuz, ama korkarim harddiskiniz de bir sorun var.

sevgi, saygi, kolay gele...
Atakan Gurkan