Re: [LINUX:3501]

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Mon, 8 Dec 1997 17:23:10 +0200 (EET)

On Mon, 8 Dec 1997, Savas Irez wrote:

> Selam
> benim sorum simdiye kadar hic karsilasmadigim bir seyle ilgili...
>
> 3.4'de normal setup a girip
> swap'i ayarlamaya calistigimda bir hata vererek swap'i kuruyor.
> ama free yazdigimda swap'i goremiyorum
> fstab a baktigimda eklenmis.
> soyle ki:
>
> /dev/hda1 swap swap defaults 1 1

Swap'in hda1 de olduGundan emin misin? Ben hda1 de swap pek gOrmedim de
Simdiye kadar. AlISkanlIk olarak pek yapIlmIyor herhalde.

> makinayi hem boot ederken hem de reboot ederken
>
> unable to find swap-space signature
> swapon/swapoff: /dev/hda1: invalid argument
>
> seklinde bir hata veriyor.
> kisaca swap calismiyor
> sebebini bilen??/
> mkswap'de bir hata olabilir mi acaba ?

daGItImdan bahsediyorsan Slackware 3.4 de bir sorun gOrmedim Simdiye kadar
mkswap ve baSka bir konuda.
Ama eGer swap hda1 deyse senin yerine olsaydIm mkswap komutunu kullanmayI
denerdim.

> makina mmx166 32 ram
> linux 3.4
> kernel 2.0.32

Bende Pentium 133 ve 32 ram ile sorun yok. Kernel 2.0.32

SaygIlar, Sevgiler

Selami.