Re: [LINUX:3485] XFMfileManager ve Midnight Commander

Murat Arslan (arslanm@star.com.tr)
Thu, 4 Dec 1997 23:07:24 +0000 (GMT)

On Thu, 4 Dec 1997 cagin@ceng.marun.edu.tr wrote:

> Herkese selam !!

SeLam,

> Mc'de herhangibir dosyayi edit veya view edemiyorum. ( Turkce
> kelime kullanmadigim icin bagislayin ) Menude yazili F* 'lere basinca hic
> bisey olmuyor. Ayni sorun X'te de var. Sag fare tusuyla cikan menuden edit

mc (Morton Commander :) biLdiGim kadarIyLa, linux,console, ve xterm
terminal tipLerini destekLiyor, tuSLar CaLISIyor.

shell'iniz csh ise
setenv TERM linux ; mc
bash ise
export TERM=linux ; mc

ansi,vt100 gibi terminaLLerde ise fonksiyon tuSLarI CaLISmIyor,

xterm aLtInda x CaLIStIrdIGInIzda ise mouse kuLLanabiLiyorsunuz.
copy paste, delete, move gibi iSLemLeri mouse ile yapabiLiyorsunuz.

daha fazLA biLgi iCin "man mc"

KoLay geLsin,

Murat Arslan ---- arslanm@star.com.tr
A49E 5EA1 EDA7 B62B E66C 1B7C 6F77 4213