Re: [LINUX:3467] Re: Samba & NT..

Cengiz Gunay (cengiz@compclub.itu.edu.tr)
Wed, 3 Dec 1997 18:07:13 +0200 (EET)

On Tue, 2 Dec 1997, Duzgun GUL wrote:

Iyigunler,

> [...]
gercekten de UPPER yapiyor fakat dizinleri yuklerken yapmiyordu bizde.
smb.conf'da

case sensitive = no
short preserve case = no
preserve case = no

yapmaniz gerektigine inaniyorum...

> admin users kismina ve valid users kismina da yazdim gerekli isimleri
> ama aSaGIdakiler elime geCti.
>
> Unknown parameter encountered: "admin users"
> Ignoring unknown parameter "admin users"
>
> arti Egemen Bey'in dedigi regedit olayini da daha once yapmiStim ama
> sonuc koskoca bir sifir..

regedit olayi bizim de ilk ve defalarca denedigimiz bir seydi, fakat sonra
problemin daha farkli oldugunu anladik.

Bir arkadasi sifresi sadece sayilardan ve buyuk harflerden olusuyordu ve
sisteme girebiliyordu. Biz de userine gidince smb.conf dosyasina su satiri
eklenmesiyle isin halledilebildigii gorduk:

password level=10

Bu satir yazilinca W95 ve NT'den gelen buyuk harf sifreler oradaki sayi
kadar (10) buyuk kucuk harf kombinasyonu denemesinden gecirilerek test
ediliyorlar...

Bizde calisti umarim sizin de probleminizi cozer...

Cengiz Gunay,
ITU Bilgisayar Klubu teknik sorumlusu
cengiz@compclub.itu.edu.tr
ee94053@students.itu.edu.tr