Re: [LINUX:3471]

Murat Arslan (arslanm@star.com.tr)
Wed, 3 Dec 1997 15:11:03 +0000 (GMT)

On Wed, 3 Dec 1997, Cem Kanioz wrote:

> Merhaba

Selam,

> Kerneli 2.0.31 den 2.0.32 e yukselttim
> Networku tanittim makinalar birbirini goruyor
> onceden calisan internet cikisim artik calismiyor.
> dip i kullanarak isp ye de baglaniyorum ip i kabul ediyor ancak hicbirbilgi
> alis verisi olmuyor dip -k ile kill etmek istedigimdede yapamiyor
> acaba neyi atladim

http://sunsite.bilkent.edu.tr/pub/linux/linux-tr
aLtInda ppp-tool programI var, bunu kuLLanabiLirsiniz net'e
baGLanIrken.. ppp-tool-tr turkCesi.
ve kerneli up etmiSsiniz..
TCP/IP Networking'e ve PPP support'a YEs dediniz mi ?

TCP/IP networking (CONFIG_INET) [Y/n/?]
PPP (point-to-point) support (CONFIG_PPP) [Y/n/?]

ayrIca,
ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/system/network/serial
aLtInda Tcl/Tk iLe yazILmIS ve X iCin baGLantI koLayLIGI
saGLayan bir takIm programLar var,.

SaygILar,

Murat Arslan
Star Haber / Ankara