Re: [LINUX:3409] kullanici ekleme

Burak DAYIOGLU (cagin@ceng.marun.edu.tr)
Wed, 3 Dec 1997 10:40:30 +0200 (EET)

Daha once soylendi mi bilmiyom ( soylendi ise de bana gelmemis )
ama problem, actiginiz hesaba konsoldan girmeye calistiginiz icin
olabilir.
Bir de baska bir terminalden girmeyi deneyin.

Yada ( boyle alternatifler vermeye bayiliyorum, sanirim cok
yapmadigimdan olsa gerek :) ) /etc 'deki login.access dosyasinda biraz
degisiklik yapabilirsiniz:

-:ALL EXCEPT .... satirina sizin kullaniciyi da ekleyin. Artik
eger baska bi hata yoksa kullaniciniz konsol da dahil olmak uzere
herhangibir terminalden login edebilmeli...

On Sat, 29 Nov 1997, Sinan Ulker wrote:

> sisteme yeni bir kullanici ekliyorum fakat bunlar aktif halae gelmiyor
mesele dddd diye bir user ddddd1 diye passwd verdigim bir kullaniciyi ilk>