Re: [LINUX:3456] Samba & NT..

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Tue, 02 Dec 1997 12:48:00 +0200

NT nizde service pack 3 var degilmi?
service pack in yaptigi sey password lerin network uzerinde giderken
crypt edilmesi ve sanirim bu crypt linux tarafindan anlasilamiyor.
bir cozum var.

http://www.nthelp.com/samba.htm

register editor ile nt registry iel oynamak gerekli yukaridaki sayfada
neler yapilmasi gerektigi yaziyor
kolay gelsin.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd