RE: [LINUX:3432] Re: uyum

Tuncel Mutlu - TMU (TMU@link.com.tr)
Tue, 2 Dec 1997 10:04:18 +0200

Tabii FAT32 ve VFAT farkli olaylar. FAT32 Windows OSR2 surumunde
bulunmakta ve 2 GB uzerinde partitionlar yaratilmak icin kullanabilir.
Bayaga bi degisik uzerinde sadece kendisine ait birkac program
calismaktadir (yani low level calisanlar defrag, scandisk gibi). Linux
destegi vardi yanilmiyorsam bu adresteydi, simdi bilmiyorum.

http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/index.html

... silindi ...

>Vfat ile fat32'nin farkli seyler oldugunu duymustum.....

... silindi ...