Re: [LINUX:3443] Re: Inter-TR CD sinden kurulum ...

Umit Sair (sair@murphy.sdlc.com.tr)
Mon, 1 Dec 1997 18:09:03 +0200 (EET)

On Mon, 1 Dec 1997, Abdul M. OZTURK wrote:

> Aynen katiliyorum......
> ilk ciktigi zaman soledim .net ten bir arkadas telefon acti .firca
> mizahi biraz konustuk :) ilk oldugu icin olur bole seyler .bende X icin
Vakti zamaninda Chip dergisinin verdigi linux cd si de bozuk
cikmisti..Herkes ilk cikarirken bozuk mu cikaracak acaba.Hic degilse PCNet
inki nin aaa_base.tgz dosyasi bozuk degilde install edilebiliyo.
Bendeki PCNET i yukleyince BIND calismamisti.