Re: [LINUX:3434] Re: Inter-TR CD sinden kurulum ...

Cihan Ozgen (ozgen@hotmail.com)
Mon, 01 Dec 1997 07:15:59 PST

pcNET in verdigi CD de bir takim bozukluklar oldugu dogru....fakat benim
elimde baska bir linux CD si olmadigi icin gecen hafta bu CD den linux
kurdum (bu benim ilk linux kurusum ,kullanisim hatta gorusum
idi)...yanliz ben sizin gibi kurdugum linux ile ethernet kartini
tanimama problemleri yasamadim...su anda bizim NT server i
gorebiliyorum...ftp..ping gibi islemleri yapabiliyorum..hatta modem ile
internet baglantisi yaptim...(yanliz ufak bir problem var. surf
yapamiyorum...yada internet uzerinde her hangibir ip ye
ulasamiyorum...ama bunu henuz listeye sormak istemedim...ilk once
yapabilecegim tum seyleri deneyeyim beceremezsem sizi rahatsiz ederim
:)) )

umarim sizinde ilk kurulumunuz benim ki kadar gusel ve eglenceli gecer
(tabiki kersey bu kadar problemsiz olmadi....mouse umu tanitirken biraz
problem yasadim...(ps2 mouse um var..buna benim linux konusunda
bilgisizligim de katilinca biraz problem yasadim ama psaux u bulmam
herseyi cozdu) birde grafik ekranda biraz problem yasadim...ekran karti
ve monitor ayarlari beni epey terletti...) su anda 640*480 kullaniyom
ama en yakin zamanda titremeden ve net bir goruntu ile yuksek cozunurluk
saglamanin yolunu bulacagima eminim

kartim asus av264 plus...ati rage II 3d ve 2m ram... linux un bu karta
destegi var....problem galiba monitorumun su garip herz ayarlarinda...

linux hakkinda ilk izlenimlerim : yaw bu ekodinamik bir OS...cok hos
birsey...... (bunlari size anlatmaya gerek yok zaten...en iyisi ben
bunlari ofisteki maykrosoft culara anlatayim)

*-) (belki, biraz uzun ve cokta gereksiz $eyler yazdim ama bu i$te
yeni olmamin heyacanina verip beni bagisliyacaginizi umut ediyorum)

e100722@orca.cc.metu.edu.tr