Re: [LINUX:3434] Re: Inter-TR CD sinden kurulum ...

Umit Sair (sair@murphy.sdlc.com.tr)
Mon, 1 Dec 1997 15:46:33 +0200 (EET)

On Mon, 1 Dec 1997, Ozgur YILMAZ wrote:

> Selamlar,
> PcNET'in verdigi Linux CD'si bozuk...
Aynen katiliyorum......

> Ama Inet-tr 97'de verilen CD gayet guzel calisiyor. Fakat yine de senin
> elindekinin bozuk olma ihtimali var. Nasil kuracagina gelince; Dosta 150Mb
> lik bir partition ac ve formatla, sonra da buraya CD nin icindeki linux
Niye DOS'ta, bare.i ile acinca cdrom u goruyosa ki tahminen goruyodur
cdrom'u (mesela) /cdrom a mount edip daha sonra baska bi directory e mount
ettigi linux partition ina kopyalayabilir(mesela /dev/hda2 /disk2 ye gibi)
Tabii kurulum sirasinda o partitiona format atmamak gerekiyo :)))

Aslinda /cdrom a cd yi mount edince pre-mounted directory olarak orasinin
da verilebilmesi lazim ama niye bilmiyorum ben de hep bulamadim,ole bi yer
yok gibi hatalar verir o yuzden harddik teki bi partition a cekmek en
iyisi hem hizli da oluyor...