Re: [LINUX:3427] yardirm

Tolgay FICICI (tolgay@unimedya.net.tr)
Mon, 1 Dec 1997 11:38:14 +0200 (EET)

On Sat, 29 Nov 1997, tiger4 wrote:

> ses kartı ,modem vb cihazları install etmeye çalışıyorum. HOWTO larda
> yapılması gerekenleri yapıyorum . Fakat bir türlü başaramadım.Her zaman
> No such file or directory benzeri bir yanıt alıyorum.Kullandığım sürüm 1.2.1 .
> Şu anda kurulumu elimde değil bu kurulum olmadan da bu cihazları makinama
> tanıtabilir miyim? make config komutu ile kernel i tekrar mı derlemem
> gerekiyor .

Oncelikle ve kesinlikle en son surum olan 2.0.32 ye gec...Tabii bu surume
gecmek icin dogal olarak derlemen lazim...Ses karti destegi "make config"
kisminin en sonlarinda biryerlerde "CONFIG_SOUND" gibisinden bir soruyla
ayarlaniyor...buraya "y" de uygun olan karti sec ve guzelce kurulumunu
yap. Modem icin tam hatirlamiyorum...ama bak tam sana gore biryer var..:

www.linux.org.tr da LinuxNasil dosyalarinda Cekirdek_Nasil var..(derlemek
icin)
www.linux.org/help/howto.html altinda SerialHOWTO ve SoundHOWTO var...

buralara bir bak...

Tolgay FICICI
Sistem Admin
Unimedya Iletisim Hizmetleri ve Ticaret A.S.
Tel: 0 - 232 - 4640916