Re: [LINUX:3426] Inter-TR CD sinden kurulum ...

Ozgur YILMAZ (e100722@orca.cc.metu.edu.tr)
Mon, 1 Dec 1997 09:09:06 +0300 (MEST)

Selamlar,
PcNET'in verdigi Linux CD'si bozuk...
Ama Inet-tr 97'de verilen CD gayet guzel calisiyor. Fakat yine de senin
elindekinin bozuk olma ihtimali var. Nasil kuracagina gelince; Dosta 150Mb
lik bir partition ac ve formatla, sonra da buraya CD nin icindeki linux
dizinini kopyala. Sonra bootdisklerin icinden bare.i yi diskete yaz(Root
disketi yine color.gz). Makineyi yeniden ac. Hangi partitiona
kopyaladiysan orayi mount et. Kurum sirasinda nereden linux kuracagini
sordugunda ise "Pre-Mounted directory"yi sec...

,,,
(o o)
Ozgur YILMAZ
E-posta: e100722@orca.cc.metu.edu.tr