Re: [LINUX:3365] Re: routing-2

Mursit Ozdemir (Mursit.Ozdemir@yildiz.edu.tr)
Sat, 29 Nov 1997 18:42:37 +0200

Benim bildigim kadariyla tek bitlik subnetting uygulanmasi
mumkun degildir (uygulanabilse bile dogru olmaz).
Yani bir Class C addres icin 255.255.255.128 seklinde
bir maske ile iki subnet yaratilamaz. Bunun sebebi
olusturulan subnetlerin ilk ve son bloklarinin (subnetler)
kullanilamamasidir. Tek bitlik bir maske ile iki subnet
yaratilmis olur. Bunlar da kullanilamayacagindan
sizin onerdiginiz maske pratikte ise yaramaz.

Daha acilayici bilgi icin :
http://support.wrq.com/tutorials/tcpip/subnet1.htm

selamlar

Mursit Ozdemir