Re: [LINUX:3388] yardim

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Fri, 28 Nov 1997 16:09:41 +0200 (EET)

On Fri, 28 Nov 1997, Sinan Ulker wrote:
> merhaba
> makina ilk acilista logine xwindowdan geliyor
bunu sevmiyorsaniz /etc/inittab dosyasini kurcalayip default runlevel i
degistirin.

> burdan cikmak istedigimde tekrar xwindowdaki login pemceresi karsima
> cikiyor
sanirim ctrl-alt-backspace deniyorsunuz.

> birda ctrl alt f1 e basarak tekrar normal logine gelip sisteme giriyorum
> burdan xwindow a tekrar gecmek istiyorum fakat olmuyor zaten calisiyor
> gibi bir mesaj veriyor
eger gercekten farkli bir X acmak istiyorsaniz. X :1 -query, X :0 -query
gibi seyler deneyin (ben oyle yapiyorum). eger zaten X :0 calisiyorken
startx derseniz :0 screenine baska bir server hakim olmaya calisiyormus
gibi olur. Once digerini kill edin. ps aux ile pid i ogrenebilirsiniz.

> 12 konsoldan herhangib birinde gorunmuyorzannedersem 12 den fazla konsol
> tanimlanmis durumda ama difer konsollara nasil gececegimi bilmiyorum
> bunu nasil yapabilirim
chvt komutu olur muki? bi' man chvt diyin.

> saygilar
> ULKER,Sinan
sevgi, saygi...
Atakan Gurkan