Re: [LINUX:3287] Re: redhat

Tuncay Margilic (margilic@cs.med.deu.edu.tr)
Tue, 18 Nov 1997 17:53:13 +0200 (EET)

On Tue, 18 Nov 1997, A.Gurcan Ozturk[Crazy] wrote:

> Yeniden selam,
> Kusura bakmayin bazi seyleri es gecmisim,Unutkanlik.
> Oncelikle FTP ile kurmaya calistim.Ftp yaptigim,kurmaya calistigim
> makinanin yanindaki makina.Yani ayni yerel ag uzerinde.Ayni routeri
> kullaniyorlar ayni dns'e tanimlilar.FTP ile indirdigim dosyalarin toplami
> 193MB.ayni ag uzerindeki iki makina arasindaki hizin daha fazla olacagini
> tahmin ediyorum.haksiz miyim?

> A.Gurcan Ozturk[Crazy]
> Ege University
> Faculty of Science
> Department of Mathematic
> [...]
1. Network yapisina bagli office disina switch ediliyorsaniz,
- evet icerideki hosta accesin daha hizli olur
2. ama switch edilmiyorsaniz
-hayir o host ile mesafe olarak daha uzak olan ayni segmentteki bir host
ile bir fark olmaz

biraz daha ayrinti gerekiyor galiba
sorunun mesafe yada network yapisi ile ilgili oldugunu sanmiyorum (onsezi)
daha ayrinti lazim gibi...

DEU Tip Fakultesi Hastanesi
Bilgi Islem Merkezi.
Tuncay Margilic