Re: [LINUX:3284] redhat

A.Gurcan Ozturk[Crazy] (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Tue, 18 Nov 1997 12:01:28 +0300 (EET)

Yeniden selam,
Kusura bakmayin bazi seyleri es gecmisim,Unutkanlik.
Oncelikle FTP ile kurmaya calistim.Ftp yaptigim,kurmaya calistigim
makinanin yanindaki makina.Yani ayni yerel ag uzerinde.Ayni routeri
kullaniyorlar ayni dns'e tanimlilar.FTP ile indirdigim dosyalarin toplami
193MB.ayni ag uzerindeki iki makina arasindaki hizin daha fazla olacagini
tahmin ediyorum.haksiz miyim?

A.Gurcan Ozturk[Crazy]
Ege University
Faculty of Science