Re: [LINUX:3268] redhat

Guven Demir (guven@compclub.itu.edu.tr)
Mon, 17 Nov 1997 11:18:03 +0200 (EET)

On Mon, 17 Nov 1997, Egemen Ergel wrote:

> [...]
> ftp.linux.org.tr den redhat icindeki i386 directory sini download ettim
> ve win95 de calisan bir cdwriter programi ile butun dir i cd ye
> kopyaladim.
> sonra boot ve supplemental disk leri olusturdum.
>
> boot ile acip
> setup prosedurune devam edince (fdisk falan yapildi)
> installation u nereden yapacaksiniz (ftp,direct cdrom, disk , ivir
> zivir) falan gibi bir soru geliyor ve
> cd secince cd ye bir bakip
> bu cd nin icinde redhat yok galiba :) diyor bana.. :)
>
> adam cd nin label ine falan mi bakiyor halbuki icinde i386 directory

ben acemi sayilabilecek bir linux'ciyim ama benzer bir sorunu bende
yasadim, onu aktarayim.

sizin redhat cd'niz orijinal distributiona benzemiyordur belki, o yuzden
aradigi yerde bulamiyordur belki.

bence siz, kurulum sirasinda, dosyalar local biryerlerde deyin ona, ve
arada cd'nizi ramdisk uzerine hodunuza giden bir yere mount edin.
installer'a da orayi gosterin. ama yazilari iyi okuyun cunku installer rmp
dosyalarinin yerini degil, redhat root directory'sinin yerini soruyor
(yada ona benzer birsey). ben, ilk kurdugunda yazilnlari iyi okumadigim
icin baya bir debelenmistim.

Guven Demir.

Email: guven@compclub.itu.edu.tr
HTTP : www.compclub.itu.edu.tr/~guven