Re: [LINUX:3268] redhat

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Mon, 17 Nov 1997 10:41:10 +0200

belki cok ufak bir detay ama tuh
cd yi bosa kaydetmissiniz gibi geliyor bana
daha once de slackware icin benim basima gelmisti boyle birsey
cd ye kaydederken "RedHat"dosyasini root a (en disari) kopyalamaniz
gerekiyor du :-))
bence kesinlikle sorun bundan kaynaklanmis...

--
O G U   I n t e r n e t   S i s t e m   Y o n e t i c i s i