Re: [LINUX:3267] Re: sendmail (aliases)

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Mon, 17 Nov 1997 10:36:59 +0200

Senol Gulgonul wrote:

> duyuru: :include:/etc/mail/duyuru
>
> niye yeterli olmuyor ki, 2.log dosyasini ben anlamadim,

duyuru::include:/etc/mail/duyuru ile tanimlanan"duyuru" kutugu
icindelistenin uyelerinin e-mail adresleri bulunuyor olmali...
"duyuru.log" icinde ise mail lerin icerikleri log edilecek ise
duyuru: /usr/local/etc/listeci/duyuru.log
seklinde olmali ...
daha once de bahsedilmisti, eger ters giden birseyler hala ters gitmeye
devam ediyorsa
(buraya anlamak icin calismayin) verilen dizindeki kutugun yazma
izinlerini ve
sahibini kontrol ediniz

> ve /etc/mail/duyuru icinde de mail adresleri, her satirda 1 tane

veya aralarina virgul koyarak birkac tane

--
O G U I n t e r n e t S i s t e m Y o n e t i c i s i