Re: [LINUX:3249] aliases ( sendmail )

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Fri, 14 Nov 1997 18:31:58 +0200

Abdul M. OZTURK wrote:

> Selamlar ..
> kucuk bir duyuru listesi kurmaya calisiyorum .
> Ama biryerlerde hata var .Listeci olarak calisiyor ama
> LOG dosyasini tutmasi gereken yerde no permission hatasi var .
> Bu konuda yardimci olursaniz sevinirim ..
>
> aliases in icine yazdiklarim asagida :
>
> duyuru: :include:/etc/mail/duyuru , /usr/local/etc/listeci/duyuru.Log

duyuru::include:/etc/mail/duyuru ile tanimlanan"duyuru" kutugu icinde
listenin uyelerinin e-mail adresleri
bulunuyor olmali... ayni sekilde duyuru.log icinde de
yok eger "dużyuru" kutugunde uyelerin e-mail adresleri olacak
"duyuru.log" icinde ise mail lerin icerikleri log edilecek ise
duyuru: :include:/etc/mail/duyuru
duyuru: /usr/local/etc/listeci/duyuru.log
seklinde olmali ...

--
O G U   I n t e r n e t   S i s t e m   Y o n e t i c i s i