Re: [LINUX:3186] Re: Yine BEN! (anakart sorunu)

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Tue, 11 Nov 1997 12:31:35 +0300 (MEST)

Selam .

Bu sorununun anakasadaki aksakliktan kaynaklanmadigini düsünüyorum. Çünkü
Yillardir DX4/100 makinada çalistim, bir zamanlar "rebooting" yazdiktan
sonra kitlenen alet, yaklasik son bir yildir ayni hatayi vermiyor.
Makinanin anakarti ve islemcisi haric her donanimda küçük degisiklikler
yaptik. Ya yan donanimlar, ya da çekirdekten gelen bir problem var
görünüyor ..

Iyi calismalar.
Görkem