Re: [LINUX:3179] Re: Yine BEN!

A.Gurcan Ozturk[Crazy] (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Tue, 11 Nov 1997 10:32:10 +0300 (EET)

Selamlar,
Evet bence de buyuk ihtimalle boarddan kaynaklaniyor olmali.Cunku burada
birkac linuxumuz var.Biri "rebooting" deyip kalirken digeri makinayi
yeniden aciyor.Ancak makinalarin boardlarinin farkli olup olmadigini tam
bilmiyorum.Acaba islemci veya diger donanimlardan biri ile ilgisi olabilir
mi?Kucuk bir soru.Linux islemci seciyor biliyoruz ama board seciyor mu?
Iyi calismalar.
A.Gurcan Ozturk[Crazy]
Ege University
Faculty of Science