Re: [LINUX:3143] Re: Yine BEN!

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Mon, 10 Nov 1997 20:38:39 +0300 (EET)

On Sat, 8 Nov 1997, A.Gurcan Ozturk[Crazy] wrote:

> Cok zekice..:))
> Ya Ctrl-Alt-Del kombinasyonunu /etc/inittab altindan kapatmissaniz?
> resetlmek en kolay is...onemli olan cozumu ve neden oldugu?.yine de
> ilginize tesekkurler.:)

Sorun bUyUk bi ihtimalle MainBoard'dan kaynaklanIyor..
benim de baSImda aynI dert var ve Rebooting dedikten sonra hiC
Onemsemeden MakinayI resetliyorum ve yeniden aCIyorum. yani bu sorun eski
boardlarda var. Rebooting deme safhasIna gelmiSse zaten makina kapanma
modundadIr. yani korkmanIza gerek kalmadan kapatibilirsiniz..

PS: Ben her defasInda Oyle yapIyorum.. ;)))

Ugur ELCI
TUBITAK - BKYTM
Kavaklidere / Ankara