Re: [LINUX:3145] Re: Yine BEN!

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Mon, 10 Nov 1997 12:27:41 +0200

D. Dogu wrote:

> Hmm, ondan soora her ay yeni bi disk almak da pek zevkli olsa gerek.
> Ne kusel, hep yeni bir marka, yeni bir kapasite, bir tat, bir doku...
>
> Sevgi, saygi,
> dd
Tabii, hem her seferinde daha yuksek kapasiteli ve de daha hizli
disklere sahip oluyor insan... ;)

Saka bir yana, bu shutdown: already running problemi, shutdown.pid
yuzunden oluyor genelde. Eger, makina shutdown edemezse, process ucuyor
ama pid dosyasi orada kaliyor. Bu yuzden o dosyayi oradan kaldirmak
gerekiyor...

Eger fis cikarmak durumuna gelmisseniz ama hala bir sekilde bir tty'a
ulasiliyorsa, (pseudo, virtual vs...) once processleri kill edip sonra
bes alti sync cekin... Hic olmazsa, diskin ucma ihtimalini
azaltirsiniz...

Disk ucsa bile, disk'i recover etme sansiniz hala var... Uzulmeyin ben
simdiye kadar sadece bir kez disk ucurabildim linuxta... Azmin zaferi,
diske soyle bir NT disk administrator ile 'dokundum' sadece, /usr/users
ve /usr/local partitionlar gitti ;.(

--
B.C.
=={:{)*