Re: [LINUX:3139] Re: computerworld dergisinden...

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Mon, 10 Nov 1997 09:04:42 +0200 (EET)

On Sat, 8 Nov 1997, Murat O. Berin wrote:

> Date: Sat, 8 Nov 1997 02:38:55 +0200 (EET)
> From: "Murat O. Berin" <MuratBerin@worldnet.att.net>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:3139] Re: computerworld dergisinden...

> Guzel bir haber. Linux konusundaki calismalarin bir dernek altinda
> orgutlenmesinin faydali olacagini umut ediyorum, her ne kadar da
> Linux'in "free spirit"'ine karsi da olsa :).

Burada linux kisitlamak gibi bir calisma yok.. Sadece tr'de linux icin
yapilmis, yapilan, yapilacak olan calismalari orgutlemek ve verimli hale
getirmeye gayret ediliyor......

> Esasinda benim ogrenmek istedigim, ODTU tarafindan yapilan Linux isletim
> sistemi kitabinin bir copyasini nerden alabilirim. PS veya Latex olarak
> internet'e koyulacak mi?

Gelecek zaman degil , gecmis zaman kullanin lutfen.........
http://www.linux.org.tr

> murat

Selamlar.
---------