Re: [LINUX:3138] Doruk BBS Linux forumu

Mustafa Buyukalpelli (Mustafa.Buyukalpelli@ege.edu.tr)
Sun, 09 Nov 1997 14:21:54 +0200

Biz bu tip konular icin lokal bir news server kurduk. (Daha once den de
mail atmistim). Tartismalarin bir news server da olmasi , daha once ki
tartisinlan konularida gorme sansimiz olmasindan dolayi daha avantajli.
Bu yuzden tartismalrain bir kismini news.ege.edu.tr a kaydirabiliriz.
Orada
ege-danis.os.linux.acemi
.donanim
.video
.network
ileri-duzey
vs. gibi bir cok gurp var.

Imran Geriskovan wrote:

> Merhabalar,
>
> Doruk-BBS icinde bir arkadas toplulugu olarak Linux isine girmeye karar
> verdik. Ama malesef kimse pek bisi bilmiyor.
>
> Simdi biz hepimiz burada basit basit (coktan beri benim yaptigim gibi) sorular
> sorsak burayi pic ederiz.
>
> Onun icin Doruk-BBS te bir linux forumu acip orada kendi aramizda
> ogrendiklerimizi birbirimize aktararak topluca ogrenmeyi planliyoruz.

slindi..

Mustafa Buyukalpelli	Mustafa.Buyukalpelli@ege.edu.tr
Network.Yonetim.Grubu	+90 232 3881080/280
Ege Universitesi		Bornova/Izmir