Re: [LINUX:3143] Re: Yine BEN!

Ozerk Alpay (ozerk@corbina.ru)
Sat, 08 Nov 1997 17:38:09 +0300

A.Gurcan Ozturk[Crazy] wrote:

> Cok zekice..:))
> Ya Ctrl-Alt-Del kombinasyonunu /etc/inittab altindan kapatmissaniz?
> resetlmek en kolay is...onemli olan cozumu ve neden oldugu?.yine de
> ilginize tesekkurler.:)

iyide, zaten ctrl-alt-del'in shutdown komutundan bir farkI yokki =))
yani ctrl-alt-del'in yaptIGI shutdown scriptlerini CalIStIrmak.
gerCi benim makinamda tty'a 'HAZZUKTUR LEN!' gibilerinden bir mesaj
atIyor ama olsun. bence en gUzel kesin COzUm fiSi Cekmek. belki
biraz disk'lerle uGraSmak gerekebilir, ama o fiSi Cekerken makinanIn
Cotort diye sesini dinlemek pek zevkli.

Ozerk.

--
Microsoft has decided to rename "Windows 98" to "Windows Diana" :

It is superficially attractive Impossible to live with Consumes masses of resources Then it crashes.

Ozerk Alpay <ozerk@corbina.ru>