Re: [LINUX:3121] sonu c ile biten dosyalar hakkinda

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Thu, 06 Nov 1997 21:56:04 +0200

Emrah CAGLAR wrote:

> selam lar ben bazi dosyalar buluyorum web den xxxx.c gibi sonu c ile
> bitiyor bunlari download etmek istedigimde bana text dosyasi olarak aciyor
> her seferinde ne yapmam gerek downloadumu halen win95 den yapiyorum bu
> arada..
>
> Saygilarimla
cok basit
browserde o file in adinin uzerinde iken sag mouse tiklarsaniz save link
as falan gibi bir secenek olmasi lazim.(yada save link as browser iniza
bagli biraz) iste o zaman save edersiniz istediginiz yere
bazi web server ler text file linklerini upload etmeye calismadan html
mis gibi gosterme huyuna sahip. webmaster de o file icin ftp yerine http
protokolunu kullanmis ise aynen sizin basiniza gelen seyler oluyor..
bu arada file browser den acilinca butun text i select edip(nasil diye
sormayin win95 kullaniyorsaniz biliyorsunuzdur :) )
sonra baska bir text file olusturup icine girip paste de yapabilirsiniz
sonra cikip file in ismini txt den c ye cevirirsiniz olur biter.

kolay gelsin
bu arada sonu c ile biten file lar C source filelaridirlar...

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd